Yamaha Supersport R1M
Η Yamaha δημιούργησε την αγωνιστικού προσανατολισμού R1M χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν με βάση τη νικηφόρα μοτοσυκλέτα M1 MotoGP. Η κορυφαίας τεχνολογίας ηλεκτρονική αγωνιστική ανάρτηση (ERS) της Öhlins με μπροστινό πιρούνι αερίου με τεχνολογία αντισπηλαίωσης NPX αναδεικνύει τις καλύτερες επιδόσεις σας σε κάθε πίστα. Επίσης, η χρήση πλαισίου από ανθρακονήματα με χαμηλή μετωπική επιφάνεια σάς βοηθά να ελαχιστοποιήσετε τους χρόνους του γύρου.
Αλλά το στοιχείο που χαρακτηρίζει την R1M ως ένα πραγματικά επαναστατικό μοντέλο, είναι τα προηγμένης τεχνολογίας βοηθήματα για τον αναβάτη, όπως το Σύστημα Ελέγχου Πέδησης, η Διαχείριση Φρένου Κινητήρα και ο Έλεγχος Εκκίνησης, καθώς και η Μονάδα Ελέγχου Επικοινωνίας για την καταγραφή δεδομένων και την ασύρματη ρύθμιση του κινητήρα. Διαθέτοντας μαύρους τροχούς, καλύμματα από ανθρακονήματα, ρεζερβουάρ μαύρου/ασημί χρώματος και νέας σχεδίασης γραφικά, η R1M είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα της σειράς R και προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο αγωνιστικό πακέτο.
Τύπος κινητήρα |
Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, Τετρακύλινδρος, 2EEK, τετραβάλβιδος |
Κυβισμός |
998 κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή |
79,0 × 50,9 χλστ. |
Σχέση συμπίεσης |
13,0 : 1 |
Μέγιστη ισχύς |
147,1 kW (200.0 PS) στις 13.500 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή |
113,3 Nm (11,6 kg-m) / 11.500 σ.α.λ. |
Σύστημα λίπανσης |
Υγρό κάρτερ |
Τύπος συμπλέκτη |
Υγρός, Πολύδισκος |
Σύστημα ανάφλεξης |
TCI |
Σύστημα εκκίνησης |
Ηλεκτρική μίζα |
Σύστημα μετάδοσης |
Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
Fuel consumption |
6,8 λίτ. / 100 χλμ. |
CO2 emission |
159 γρ./χλμ. |
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου |